En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Linn - 11 november 2010 12:23

Ja det har ju gått ett tag och jag borde skämmas. Men jag har bara inte orkat helt enkelt. Vi hade en superbra fest i helgen som var. Det kom minst 30 personer från ö-vik till linköping. Och alla var glada och hade kul eller det verkade så iallafall.

      Kakan och jag hade sjukt kul iallafall.

        Och att döma av gästerna verkade dom också trivas.

            Det blev en del showande och dansande :)

  Och dagen efter låg det en främmande man i huset som ingen kände. Hahaha.

Städningen dagen efter var inte lika rockig, men det var helt klart värt det.


På torsdagen innan festen var jag på strömsholmsdjursjukhus och besiktade en häst. Charlie en sjukt söt häst.

    Det var något nytt.


Och nu väntar jag på samtal från ett potentiellt jobb som kanske inte blir en heltids syssla men alla bäckar små.. :)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards