En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Linn - 29 november 2010 23:40


Ja gott folk. Så här såg det ut på min första lektion mot min tävling den 19:e.

Av Linn - 29 november 2010 17:12

Idag tog vi en promenad med Hilding innan frukosten, i det kalla fina vädret.

Hem och åt en ordentlig frukost för den stundande träningen.

Jag var livrädd, och kunde inte ha den häst jag ska ha på tävlingen. Utan jag fick ha Bogdan som är sur i spiltan.

Han tjyvbits och grejer.

Men med hjälp från dom snälla på ridskolan blev även han klar.

Själv ridningen gick ganska bra tydligen, jag travade och red lätt. Och tränade på balansen.

Jag till och med galopperade lite, men det var sjukt läskigt så det får vänta lite till nästa gång. Bogdan ville inte alltid riktigt som jag ville, men överlag gick det bra.

   

Efter passet gick vi ut och tog kort på oss när vi satt på hästarna.

     

Haha vi är bra fula ibland, men det var helt klart roligt. Och karin verkade nöjd med min insats. Hon har även filmat lite från idag. Men det lägger jag upp senare när kameran har laddats.

      Och några kort på min eminenta skottning som jag utförde igår.

Av Linn - 29 november 2010 01:15

Idag var jag tvungen att skotta fram bilen.

Jag spenderade 40 minuter med att skotta och kände mig riktigt stolt.

    Självklart hade dom plogat när jag kom hem så jag gjorde det mestadels i onödan. Min vanliga tur..

Men när jag hade hämtat frugan och vi hade ätit slogs vi av den briljanta idén att vi skulle göra en film.

Och den blev lite mörk men tänkte bjuda på bilder på hur vi såg ut.

   


Fantastiskt roligt hade vi iallafall.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards