En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Linn - 19 november 2010 23:39

Jag kan uppskatta att vara själv ibland. Och få lyssna på musik och sjunga loss till mina låtar och bara vara. Men idag har jag bara varit ensam.

Jag har fått extra-jobb på teatern i Västerås. Och jag gillar verkligen det, känns sjukt bra. Men det känns som att jag inte riktigt kan glädjas åt det idag.

Jag saknar vänner. Eller bara kompisar.

Att bara kunna ta en fika, eller ringa nån och bara hänga utan att egentligen göra nåt. Bara man slipper vara ensam.

Och idag har jag känt att jag är väldigt ensam. Jag saknar min vänner/kompisar!

Jag saknar att bara få sitta och prata strunt och fika.

Nu sitter jag här, Karin är i norrland på begravning. Och jag kommer vara ensam hela helgen. Och i detta stora hus, ensam med bara emo musik i huvet gör att man kanske läcker lite.

Och man känner sig ganska patetisk och liten. Men det är en ny dag imorgon!

Miss ya all!!!!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards