En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Linn - 30 november 2010 15:25

Det sjuka med denna träningsvärk är att den sitter på insidan låren, på ställen man inte trodde man kunde få träningsvärk på.

Men det känns bra, det betyder att jag rört på fläsket :)


Nu ska jag ta en tripp till ÖB och inhandla lite glitter å sånt, jag är egentligen inte alls så mycket för julen. Men Karin gillar det så man får ställa upp.

Vi har även beställt matchande t-shirts.

Haha egentligen ganska nördigt, men även sjukt kul.

Jag måste säga att jag trivs så sjukt bra med Karin. Inte en gång har vi känt att det är jobbigt att bo med varandra.

Nej nästan tvärtom att när vi är från varann så saknar vi varann. Haha nästan som ett förhållande men ändå inte. Det är iallafall lite varmare i huset nu. Och man behöver inte bylta på sig halva garderoben för att överleva.


På det mer personliga planet har jag och Karin kommit på att det fungerar inte alls som i Norrland här nere.

Vi vet inte hur man umgås här. Verkar sjukt komplicerat.

Hur träffar man människor som är som en själv, som mer än gärna har folk hemma ofta och bara hänger?

Har vi blivit för gamla för att bara umgås?


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards