En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Linn - 15 november 2010 18:26

Som hjälpreda till min kära syster, med hennes 3 åring och 6 månaders bebis känner jag att jag aldrig hade klarat av att vara ensam med två aktiva barn. Eller iallafall inte som jag känner nu. Kunde inte somna direkt igår och upp tidigt och full fart hela dagen. Det är helt fantastiskt att få lära känna mina syskonbarn såklart. Men jag har en helt ny respekt för föräldrar med fler än ett barn. Nu säger jag inte att det inte är lika krävande med ett men att hålla reda på båda och få dom nöjda. Jag är totalslut och än är inte dagen över.

Det får en att fundera på om jag någonsin kommer skaffa barn. Och ska jag det blir det nog bara ett.

Jag vill verkligen ge en eloge till alla föräldrar, ni är sjukt starka och jag beundrar er!

Idag har jag följt med och kollat på kök på ikea och gått runt i kungenskurva och kikat.

Det har varit en riktigt trevlig men utmattande dag. Imorgon bär det av mot Sheerwoodskogen ( herrgården) och hem till min kära fru. Och gissa om jag kommer sova gott. ;)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards