En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Linn - 14 november 2010 22:16

Just nu ligger jag på en madrass på min storasysters vardagsrumsgolv.

Jag är här för att hjälpa henne med lite avlastning nu när Jesper ( hennes kille ) är borta och jobbar.

Och det tackar man inte nej till, lite quality time med syster och barnen.

Veckan som passerat har varit annorlunda men spännade och konstig på samma gång.

Jag har fått nya vänner och sluppit vara ensam lika mycket.

Det gillas!

Jag blir här tills på Tisdag kväll eftersom jag har viktiga möten och saker att göra på Onsdag hemma.

Helgen spenderades med Kakan. Fredagen drack vi vin och spelade gitarr och skrev om en låt som handlade om bakfylla :) Vi gick på Hallstahammars enda uteställe...

Det var typ vi och 15 personer till haha.

Lördagen var vi först på strömsholm och fikade med hyresvärden, sen hem och piffa inför middagen hemma hos Rosanna.

Det var en mysig och lugn kväll och vi åkte hem ganska tidigt.


Jag gillar mitt liv för tillfället, jag trivs så bra med Karin och i huset och det enda som fattas är ett jobb.

Men det verkar lätta lite på den fronten snart också :)


Dock saknar jag vännerna i Sollefteå :( men jag hoppas dom gläds åt att jag mår bättre och att dom vet att dom är saknade. Nu ska jag spela lite zoo tycoon och sen sova, imorgon blir det IKEA med syster för att kolla på lite kök.

God natt :)



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards