En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Linn - 24 november 2010 20:33

Själviska, egocentriska och empatilösa människor. Som bara gör som dom vill utan att tänka på att någon annan blir skadad. Nej kör över, helst så fort och brutalt som möjligt och kolla inte tillbaka och se vad du körde över. Och se det som att du är ensam i världen och inte behöver ta hänsyn till någon. Det är tydligen det man vinner på i längden?

Jag tänker inte gå djupare in på vad/ varför men just nu kokar jag fan över.

Jävla pisshora!!

Vänd på en 50 öring och stäng av. Jag har aldrig fattat hur man kan göra det? Kan nån snälla lära mig denna nobla konst?

Jag blir bara så jävla less på skiten!! 

Och jag blir så less på mig själv som inte bara kan släppa det och skita i det. Nej jag ska älta och fundera och vara ledsen för att jag än en gång öppnade mig och blev spottad på.

Jag kan vara så jävla patetisk ibland.

Och jag skäms fan över att jag inte bara kan acceptera. Och ta det som en man!

Av Linn - 24 november 2010 12:03

Från att ha bott i en lägenhet som kunde efterliknas en bastu på sommaren, men som även var ganska varm på vintern. Till att nu bo i ett hus där raggsockar är ett måste och dom stickade tröjorna åker utanpå munkjackorna är en ganska stor temperaturväxling. Men vad gör man när man inte har en aning om hur man löser det?

Jag ligger nu fortfarande i sängen och pysslar och söker jobb. Och tänker vägra att kliva upp ett tag till.

 

Bilden är snodd av wikipedia..

Och frågan är vad som är varmast, igloon eller mitt hem.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards