En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Linn - 17 november 2010 15:34

Jag är hemma och är supernöjd med mina dagar med syster och barnen.

Dom är verkligen så söta.

  Vide i lådan :)   När jag kom i söndags mötte dom upp mig på stationen, och Vide som älskar tåg var självklart jätteglad att få spana lite. Vi stötte på hans bästa kompis så dom spanade lite tillsammans. Så sött!

  Och jultomten om du läser det här och jag någonsin önskar mig en tvättmaskin, är det den här jag vill ha!

    Jag fick rödbetsvåfflor i måndags, och det var ju passande med rosa våfflor :)


Men nu är jag hemma och har rännt runt på massa ärenden idag. Imorgon skjutsar jag Kakan till flyget och sen blir jag ensam hela helgen :( Ska även på möten i västerås imorgon. Ibland är man viktig.

I övrigt i livet är jag lite fundersam för tillfället gällande vissa saker. Men det har ett sätt at lösa sig ganska snart efter man börjat fundera.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards