En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Linn - 28 november 2010 23:20

Har man inget att göra, skaffar man sig.

Här är min och Karins musikvideo till Laserturken - Hardstyle remix.

Enjoy!


Av Linn - 28 november 2010 01:38

Jorå så var även den här dagen slut. Och jag överlevde.

En ytterst händelselös dag. Jag har varit ute med hilding, men mest bara legat så still jag har kunnat.

Funderat och haft fylleångest.


Imorgon kommer frugan, då ska jag följa med henne på en lektion i eskilstuna. Sen måndag morgon börjar allvaret med hennes bootcamp för att få mig att hoppa den 19:e.

Jag är ganska säker på att det förmodligen kommer gå dåligt men jag ska verkligen ge det ett försök.


Min och Karins plan att inte äta socker eller iallafall så lite som möjligt, börjar ge resultat. När jag flyttade ner vägde jag mer än jag någonsin gjort. Men nu har jag gått ner 4 kilo. Och börjar närma mig min matchvikt. Eller iallafall vad jag mestadels har vägt tidigare.

Mycket har nog att göra med att vi äter regelbundet och väldigt bra mat.

Så det är ju något att glädjas åt iallafall.

Hilding har varit en pärla idag och bara legat och myst med mig i soffan. Han är en sån söt hund.

Men nu är det nog dags att somna.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards