En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Linn - 24 februari 2009 14:41

Jag ligger hemma och är så förkyld att jag hellre skulle skjuta av mig huvudet än välja det här igen. Ja jag uttrycker mig väldigt dramatiskt men så less är jag på skiten. Behöva snyta sig varannan minut och hela lägenheten känns som en smittohärd. Näsan är röd av allt snytande och det svider.

Vilken härlig dag detta är..

Förhoppningsvis vänder det nu så jag får bli frisk snart och att jag slipper vara sjuk mer. Jag har laddat upp med vitaminer och mineraler, proviva och halstabletter. Nässpray och clementiner. Japp you name it, i´ve got it. 

Imorgon kommer lönen. Men efter räkningarna är betalda och allt är klart kommer jag ändå vara fattig. Och så ska jag ju åka till värmland snart, förhoppningsvis har jag en bil då så jag kan åka ner i den. Lite trevligare och snabbare än tåget. Då kan jag sitta och vråla ikapp med mig själv. 

Kan inte nån bara rensa mitt huvud? Eller har nån ett bra tips på hur man blir av med förkylningar??

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards