En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Linn - 16 februari 2009 13:29

Jag har en tendens att ibland slänga ur mig ord som inte riktigt är korrekt svenska. Idag gjorde jag denna bravad igen, vi pratade här på jobbet Emma och jag om att det snöade. Och jag kläckte ur mig: - Det är en så jobbig snöning, en sån som hamnar i ögonen när man går. Japp jag gjorde det. Linn 4 år kom fram igen. Fler sådana ord är tex smygig. Ett ord jag gillar. Vissa personer kan vara smygiga och man kan ha en smygig huvudvärk.

Helgen var trevlig. Trots fylletjafs som man hamnar mitt i när man är nykter, just för att man är nykter och kanske tänker lite mer logiskt än den fulla personen. Men ingen större skada skedd. Jag körde och det var nice. Skönt att vara nykter och inte må päck dagen efter.

Igår hade jag en ganska dryg dag. Va till Linda först och åt lite pizza det var nice. Sen hem och kurade ner mig. Låg och slöade i soffan hela kvällen. orkade inte prata i telefon eller nåt men skönt att ta lite tid för sig själv.


Pratade på facebook med Jess en kompis som bor i usa. Han och en till kille var här som utbytes studenter och jag lärde då känna honom. Vi pratade via chatten i över 2 timmar och det var as nice. han har verkligen förändrats. Och han hade skrivit en barnbok men den är inte publicerad än. Men fick läsa den och den var helt fantastisk. Otroligt vad man underskattar människor och har förutfattade meningar. Men man blir så glad när man upptäcker att dom utvecklats och även man själv. Jaja tillbaka till jobbet nu :P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards