En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Linn - 9 februari 2009 18:02

Ja nu är jag tillbaka och tuffar på. Känns ganska jobbigt men samtidigt skönt att träffa vänner och bekanta. Och jag känner mig inte riktigt i balans än. Hade jätte svårt att somna igår och fick lita på min vän tabletten. Känns som lite hemskt också att man känner sig jätte trött och bara vill sova men så fort man stänger av omvärlden så börjar huvudet leva igen.

Men men förhoppningsvis kommer jag vara lite tröttare idag när jag har haft huvudet fullt av jobb istället för tankar.

Ser även fram emot att vara ledig en dag på torsdag så jag kan tvätta. Har som gått in på reservkläderna nu och det känns mindre lockande. Haha denna världens fåfänga..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards