En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Linn - 10 februari 2009 13:45

Mm mer kan man inte säga om det, solen skiner och det är svinkallt. Och jag tappade mitt headset till telefonen när jag skulle gå till jobbet imorse. JÄVLA SKIT!!!!!!

Jag skuttade i snön för att ta mig genom dungen av träd istället för att ta den långa omvägen. Och det fick man ju skit för direkt.. Mitt fina headset som var rosa och vitt och så fick jag inte lyssna på musik på hela vägen till jobbet. Kan dagen börja bättre? Ja förmodligen.

Så nu sörjer jag detta vackra headset, vilket jag egentligen behöver eftersom min telefon är cp. Men tji fick man.

På fredag blir det bio. Ser fram emot det faktiskt. Var riktigt länge sen jag var på bio. Och Brad Pitt är sexig även fast han är gammal.

Helt sjukt va länge sen man va på bio. Jag såg på Walk the line när den gick på bio det var sist. Shit..  Linda vill att jag ska följa med ut i helgen. Vi får se hur jag gör.. Ciao*

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards