En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Linn - 18 februari 2009 08:43

Jag kanske överreagerade lite när det gäller min systers beslut. Men det är enbart för att jag själv sett fram emot det nu under en tid. Jag saknar ju min lillasyster...  Men det är ändå fortfarande ofattbart, helt sjukt och galet att hon ens tänker i dom banorna.

Men det är ju vad jag tycker, om hon nu bestämt sig ska jag väl stötta henne. Det kan bli lite svårt när jag egentligen inte gillar det hon gör. Men som sagt hon är ju ändå min syster. Tråkigt bara att hon inte är min syster som bor nära. Idag jobbar jag till 16.30 sedan hem och städa för jag tror att jag orkar det idag faktiskt.

Sedan ska jag på bodybalance klockan 20.00 funderar på att springa lite på bandet innan. Behöver få upp konditionen. Föörhoppningsvis fäljer sophie med också. ;)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards