En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Linn - 12 februari 2009 22:51

Skulle man steka mig nu hade köttet säkert varit jätte gott. Eller nåt.. Skulle träna med Linda och när jag kom dit sa jossan att hon hade bodypump passet och att jag skulle prova på. Så det gjorde jag. Och nu kan jag knappt lyfta armarna.

Men det känns samtidigt som en vinst. Man vet att man tsatt kroppen för något helt fantastiskt egentligen. Men det känns ju inte så exakt just nu och jag kommer säkert förbanna omvärlden när jag vaknar imorgon och ska försöka klä mig. Imorgon jobbar jag dag, ska bli skönt och sedan skall jag på bio. Och så ska jag vara hundvakt åt världens sötaste hund Texas. Han är så jävla gullig. I julas kom han in på julafton på jobbet med tomte dräkt, det var kanske det sötaste jag sett. Och han ska sova hos mig. Hoppas han inte blir orolig och inte tycker om det. Men jag tror att han gillar mig lite iallafall. Jag är iallafall väldigt glad att han ska vara hos mig. Saknar ju min lilla hårboll fejjan, så det är skönt att ha ett djur i närheten igen. Även om det bara är över natten. :)

Av Linn - 12 februari 2009 16:07

Idag har jag tvättat, och ja det är en stor grej för i mitt kvarter får man boka tvätt tid 3 veckor innan typ om man vill ha en tid. Och när man endast får schema två veckor fram i tiden så blir det oftast fel. :( Men som tur är har jag vänner som bor på mindre befolkade tvättstugor vilket gör att saker man behöver tvätta snabbt går att lösa.

Jag älskar känslan av att man tvättat, det är drygt å gå i 20 minusgrader å konka på tvätt men det ger en tillfredställelse när allt är klart. Och hela lägenheten luktar nytvättat.  Skulle ha tränat klockan 4 men skippar det då jag är så trött och seg idag. Och har träningsvärk.. Men man får skylla sig själv. Kanske tränar lite senare med linda. Tar en stund på löpbandet eller nåt.

Tack Emma och Walle för att ni står upp för mig. Jag förstår att det kan vara lite tvetydigt med Hello kitty när man skriver en massa tragiska saker, men för dom som verkligen känner mig är det inte så konstigt ;) 

Jag har ju iallafall vänner som finns där för mig. 

Funderar på att sova lite, somnade  sent och uppe med tuppen.. ciao



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards