En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Linn - 11 februari 2009 23:59

Som den fina  kommentaren jag fick på mitt förra inlägg säger så är jag ganska tragisk och ja det vet jag om. Inte mycket som är kul i mitt liv inte.. men man behöver ju inte läsa om amn inte vill. Jag tycker bara det är skönt att någonstans få utlopp för det jag bär på. Och det kan lätt bli ganska tragiskt när man inte mår speciellt bra, men det är väl inte bara tragik? Jag skriver ju även om saker som gör mig glad. Eller??

Just nu sitter jag på jobbet och klockan är mycket. Slutar om en halvtimme och det är seeegt när man inte har nåt atta göra den sista tiden. Dessutom är det svinkallt ute så ser inte direkt fram emot promenaden hem.

Pratade med en vän idag som jag kanske får köpa en bil av, funderar på det just nu. Men vore nice å ha en bil till sitt körkort..

Imorgon ska jag upp 07.00 och tvätta.. Får sova mellan gångerna. Nice.

Av Linn - 11 februari 2009 09:52

Jag ska ju ta det lite lugnare men ändå sitter jag fast i stressen igen direkt. Man kan tydligen inte försvinna ett tag. Då kommer allt och biter en i röven sen. Idag ska jag träna med sophie. Sedan ska vi fika, ska försöka klämma in en solning också innan jag ska till sjukhuset klockan 15.15 Sedan skynda mig till jobbet för jag ska jobba till 00.30 inatt. Ska bli skönt att kolla så att halsen är ok nu så här efter operationen. Men det tror jag att den är så det ska inte vara nåt att fundera på.Idag äter jag frukost för första gången på länge och det är fan gott med mysli och yoghurt. Måsta ju ha nåt i magen när man tränar.



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards