En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Linn - 6 februari 2009 15:51

Jag har inte direkt haft något att skriva förutom att jag legat hemma och så. Besöket hos kuratorn gav mycket, fick bra tips på vad jag sa göra för att slappna av innan jag ska lägga mig på kvällen. Vilket jag nu har testat och det har väl fungerat sådär men ska inte ge upp, finns ju många sätt att testa sig fram för att nå sitt mål. Känner mig mer positiv överhuvudtaget just nu. Haft mycket tid för att rensa i huvudet och lappat ihop mitt trasiga inre.

Ska tillbaka på jobbet igen på måndag, det kommer säkert gå bra och det ska bli skönt på ett sätt att träffa folk igen. Även om det är lite läskigt också.  Det kommer att gå bra är mitt nya mantra. 

Fick svar på proverna och allt såg bra ut, skönt att veta att man inte har nån konstig sjukdom iallafall. Eller brist på något. Jag äter alltså ganska balanserat. 

Har som varit orolig för den biten. Såg ju  du är vad du äter igår med sanna bråding. Och lite av de problem hon haft har man själv haft och kan idenifiera sig med. Så det tog lite och fick mig motiverad att sköta mig själv på ett annat sätt. Måste ta mer Linn tid i mitt liv helt enkelt. 

Tack emma för att du tänker på mig. Hoppas du kryar på dig!  Jag finns även för dig. ;) Nu ska jag försöka rycka upp i lägenheten så jag kanske får lite mer ordning på resten..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards