En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Linn - 19 september 2008 10:24

Idag bär det av till Enköping.

Ska bli spännande, har aldrig varit där. Det är säkert fint.

Igår var jag, min syster, jonas och torbjörn och åt på sibylla. Jag tvingade med dom för jag var så sugen på strips. För jag är en sucker för potatis.

Min mamma var lite lat när vi var yngre så vi fick alltid ris eller pasta, för det behövde man inte skala. Haha..

Så nu på äldre år äter jag mycket potatis. Och strips är mitt knark.  Låter ju helt sjukt, men men så är det. Iallafall när vi var på sibylla så säger jonas lite i smyg att hörni.. Per Elofsson är här. Och mycket riktigt, där sitter han och äter kebab i sollefteå på sibylla.  Och totte krockade med honom och han kläcker ur sig: Oj en puss!

Hahahaha jag höll på å dö. Sedan sitter min kära syster som är en bit mer vulgär än mig och pratar om knulla å bajs å sånt.

Jag är lite mer diskret. Och föredrar egentligen andra samtalsämnen när man äter. Men det är härligt å träffa henne. Sedan gick jag hem och packade.

Syster kom senare och vi satt och snackade skit en stund och kollade på tv.

Och kära vänner sök på herr gris på youtube. Och ta inte pumba utan inlägget under. Haha det är en vän från värmland. Och han är lite förfriskad.

Och lite stor på sig. haha..

Ciao*



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards