En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Linn - 13 september 2008 13:17

Efter ett samtal igår med mannen som jag egentligen inte borde bry mig om, funderar jag på om jag ska sänka garden och ge efter.

Men herregud va fegt av mig.. Men karln har en jävla kraft som suger mig in..

Satt och prata hela kvällen på msn. Och förklarade att om han vill komma så mycket som nån meter i närheten får han fan kämpa.  Som en gris.


Fan det är så jävla dåligt av mig att sänka garden så här lätt. Han säger så mycket. Och lovar men jag säger att det känns som tomma ord och att det krävs mer än ord vid det här laget.

Ja jag kommer väl att få ångra mitt beslut att ens fundera på att släppa honom nära. Men man ska väl ta risker?

Dessutom berätta jag för Kim om mitt problem och han sa att jag borde ge honom en chans. Han kanske har förändrats. Men det är svårt att tro.

FAN.. Varför ska det vara så svårt. Han är ju så förbannat snygg.

Men ska det spela någon roll? Är det inte ett gott hjärta man behöver?

Men såna killar kommer inte nära mig. Dom stöter jag bort.

Vad fan har man för jävla problem egentligen.


Ja ikväll vet jag inte vad det blir. Vi får väl vänta och se helt enkelt.

Wish me luck*



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards