En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Linn - 17 september 2008 15:53

Idag börjar det se lite ljusare ut i min vardag.

Kunderna har inte varit lika irriterande, jag har bestämt mig för att åka och hälsa på en kompis i enköping i helgen. Biljetterna är betalade och hämtade så det finns ingen återvändo.

Skönt att komma botr en sväng. Ikväll ska jag se på film med Lisa.

Ska bli kul å träffa henne en sväng. Bara sitta å slappa med någon annan än själv. Slipper man alla jobbiga tankar.

Ska försöka tänka lite mer positivt, lätt å säga en dag då det känns lite lättare ellerhur.

Jag saknar min katt och vill ha henne hos mig. Hon är så otroligt söt..

Men det är en massa problem med det just nu.

Mamma å pappa som hon bor hos nu ska ju till thailand 28 november - 4 mars. Och nu ska syster som egentligen skulle tagit hand om henne undertiden antagligen börja jobba i trysil och kan inte ta med henne. Så jag måste låta henne bo i min lilla etta.

Känns som ett berövande av livsenergi för henne. Spm nu bor i ett stort hus med massa skog och djur att leka med.

Stackars Scarface.

Jaja jag måste ju lösa det på något vis.

ciao*


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards