En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Linn - 10 september 2008 15:29

Har jag legat  i en vecka nu. Hostat så ögonen är blod sprängda och träningsverk i mage och lungor ( om det nu går ).

Var och jobbade i söndags men gick till vårdcentralen i måndags och blev sjukskriven. Ska nog gå till jobbet imorgon. Om jag bara tar mig upp, för host medicinen jag fick golvar mig. Vilket i och för sig är meningen eftersom jag inte kan sova för hostan. Men nu sover jag som en liten bebis.  Men det ska säkert gå bra. Får lägga mig tidigt idag.

Ska hem till Linda och få lagad mat idag. Skönt å slippa det, det är en hel kraftanstträngning bara att veta vad man ska äta. 

Nog om den förbannade sjukan.


Killen jag så smått gillade har fattat att han behöver tid för sig själv och att han behöver sätta sig själv i första rummet. 

Så han flyttar till sundsvall och tar tag i sitt liv.  För typ första gången i sitt liv.

Dessutom pratar jag och mitt ex en del nu för tiden. Känns lite konstigt. Men men jag saknar honom lite.

Speciellt när man är sjuk och vill ha nån som pysslar om en.


Ja hösten är här, och man är ensam och sjuk. Vilken jävla toppen blandning. 

Idag pratade jag med Ellen i telefon. Hon sa: Jag saknar dig Mossi.

Och: Lilla gose smöla... Vilket för er som inte kan värmländska betyder, lilla gose smulan.  Vilket mamma å pappa kallar oss barn. Och nu även barn-barnet så klart. Fan va jag saknar min familj.


Linn*

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards