En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Linn - 14 september 2008 23:09

Jag blev fullast på krogen igen. Och ja ungefär hela tiden inne på krogen är ett stort svart hål. Det är tur att jag har vänner som hjälper mig att gå. Och som tar hand om mig. TACK LINDA!!!

Jag har tydligen bråkat också. Och minns det inte eller vad jag sagt. Jag kan ju inte göra annat än att stå för det och be om ursäkt. 

Att jag flippar ur på grund av att fyllan tagit över helt ska ju inte gå ut över någonannan. 

Men det är ju alltid nån som ska göra bort sig ellerhur.

Och ja jag stod för den underhållningen igår. 


För att komma in på annat.. 

Jag vet att jag inte borde men tanken känns lockande. Han är ju spänning, och ett svin. FAN!! Jag borde bara släppa tanken men nu har den grott fast och jag kan inte bara ignorera..

Jag måste få tankarna på annat.

Skall nog vara nykter ett tag nu, måste få lite balans i livet. 

Börja träna och  få ordning på ass:et. Måste få ordning på dö-fläsket nu.

Och kanske köra nån rensningskur å få ur all skit ur kroppen.

Nu ska det sovas och jobbas imorgon.

Linn*



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards