En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under december 2011

Av Linn - 3 december 2011 15:09

Igår hade jag en dejt med min söta systerson Vide :)

Vi åt lite pannkaka hemma sen tog vi oss till spårvägsmuseét! Vide älskar tåg, bussar och spårvagnar. 

Han fick visa mig runt och vi lekte lite och tittade på alla fina fordon. Det var supermysigt att spendera dagen med honom.

       


Vi åkte även lilla tunnelbanan som går igenom museét. Det måste man ju göra :)

 



Efter museét åkte vi hem igen. Stannade kvar och hängde lite med Jesper.

Sedan kom deras gäster och det blev lite mat. Gick sen hem och slappade resten av kvällen.


Idag fick jag börja dagen med att prata med min älskling :) 35 dagar kvar nu! Det börjar närma sig sakta men säkert.

Vi ska spela paintball, hoppa bungyjump pch köra fyrhjuling. Det blir mycket mer också.

Åååååhhhh vad jag längtar!!!

Ja snart är julen här, och det känns jättekonstigt att det inte är nån snö.

Nu nästan längtar jag efter den, världen blir alltid lite vackrare när snön har fallit. Det blir lite småmagiskt. Även om jag inte är så mycket för kyla föredrar jag ju hellre snökyla än råkyla.


Funderar på att överraska mamma i godisboden nu snart. Börjar ju inte förens 21 ikväll så man får försöka fördriva tiden fram tills dess. 


Jag saknar Ida en massa här hemma, känns skönt att hon kommer hem snart :) 

Mypan är fantastisk och ska laga middag till mig imorgon när jag vaknar efter jobbet. Vilken pärla va?

Ja jag har fantastiska vänner helt enkelt. 

Ska få låna en ROSA väska av min storasyster nu när jag ska resa också :) Perfekt! Har ju bara en liten som går som handbagage. Och det räcker ju inte för 2 månader. 

Jag och Rob pratade också om att jag måste börja kolla på visum för nästa höst. Och på jobb tills då i Nya Zeeland också. För om allt går som det ska följer jag ju med dit. Kan vara bra att veta vad jag måste göra. 


  

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards