En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Linn - 12 december 2011 21:49

Ja i fredags hade jag så ont i ryggen av massagen jag fick i Torsdags att jobba var att stryka från schemat. Ryggen mår bättre nu för att tillägga. I helgen har jag träffat Odin, har inte sett honom på över ett år och det var så kul att se att han mår bra och trivs med livet. 



I lördags spenderade jag lite tid hos min storasyster och fick testa att äta krabba för första gången vad jag vet. Och jag gillade det!

Såg dock ganska läskigt ut när den låg där och fläkte..



Det blev en lugn och fin hemmakväll på lördagskvällen. Hängde lite med Ida och kollade lite serier.

Gårdagen bjöd på lite mera.

Först middag med jobbet på en restaurang som heter Kamarina som ligger vid skanstull. Väldigt god mat och trevligt sällskap.

Sedan drog jag och Ida vidare och träffade Caroline och tog nån öl på Kellys. Mypan och Rasmus joinade också in efter ett tag.

             

Mycket trevligt.

Fick även ett samtal från min älskling imorse, jag var nog ganska groggy när jag svarade 06.30 Men det är alltid härligt att höra hans röst. 

25 dagar kvar.. Ojojoj nu börjar det närma sig. 

Jag kommer ju inte vilja åka hem när jag väl är där.. 


Idag fick jag träffa min älskade Kamilla i ca 40 minuter på centralen också. Hon var påväg vidare och ut i världen såklart men vi hann byta en julklapp och kramas och prata en liten stund. 

Hon är alltid påväg på nya äventyr och nu ska hon till Brasilien, hon och mypan ska mötas upp där. 

 



Och nu sitter jag och jobbar natten igen. Detta fantastiska pass ;) men bättre det än inget faktiskt.


Imorgon på morgonen ska jag och kolla på Vides luciatåg med hans dagis, och sen hem och prata med min älskling på skype. Sen får jag sova. Om jag kommer vara trött... jajjamän!

Men det är lätt värt det!


     

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards