En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Linn - 23 december 2011 23:20

Har nu påbörjat min julhelg med första natten av 3 på jobbet. Ida åkte norrut igår och idag lämnade Mypan boet för att spendera sista natten i Sverige hos sin mamma. 

Mamma åkte hem till norrland idag också. Fick en supermysig dag med henne igår då jag även träffade Eva hennes bästa vän från Åre, som jag inte sett på 11 år eller nåt sånt och hennes supersöta dotter Fanny. Det var så himla kul att se dom igen!


Vid den här tiden om 2 veckor sitter jag i planet påväg från London till Hongkong ( förhoppningsvis ) om allt går som det ska. 

Och igår hade jag ett 1 timme långt samtal med Robs mamma Tina, och hon och Reanne kommer och möter mig i London när jag mellanlandar. Dom är väl för gulliga!! Fick även prata med min älskling imorse :)

Han är den bästa människan jag vet. Så himla omtänksam och fin rakt igenom. Han berättade om en sak dom hade gjort för en annan person. Vet inte hur mycket jag kan säga.. 

Men det var så himla fint tänkt och jag beundrar dom för att dom är så fina. 


Tiden går ändå skapligt fort nu, när det händer lite mer hela tiden. Man ska köpa julklappar och möta vänner och byta julklappar och säga hejdå och packa och planera och kolla så man tänkt på allt.

Så förhoppningsvis springer dagarna snabbt förbi nu :)


Jag gjorde ett kap häromdagen också. 

 

Dessa fantastiska lurar inhandlades på akademibokhandeln för 149:- då dom annars kostar minst det dubbla på andra ställen! WIN!!!

Så nu kan jag glida runt med dessa sköningar hädanefter :) Tack tomten! Ser dock ganska sliten ut nu för tiden. Inte lika rockigt. Men snart får jag åka till sommar och sol. Det kommer göra mig gott.

Imorgon efter jobbet ska jag hem och prata med min älskling och öppna paketet hans mamma skickat. Sen ska jag sova bort mestadels av julen. Och sen åka och jobba igen.  Jag är ju ändå ensam ( förutom katterna ) så jag kan lika gärna sova. 

Och på juldagen ska jag få följa med Nathalie och Anders till hans familj och fira innan sista jobbnatten. Kan ju bli supermysigt! 

JAG VILL ÅKA NU!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards