En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Linn - 15 december 2011 04:09

Jajjamän, Linn kan inte sova. 

Även fast jag har försökt med konstens alla regler att försöka somna så går det helt enkelt inte. 

Täcket blir för varmt, men tar jag av mig halva blir benen för kalla. Jag har försökt att inte tänka på nåt men kommer efter ett tag på mig att jag ligger och grubblar på något. 

Så då tar jag till mitt sista vapen! Min blogg. Den brukar funka när jag inte kan tömma huvudet.


Jobbade ju natt natten innan Lucia, och avslutade med att gå på Vides Luciatåg med sitt dagis. 

Herregud vilken söt pepparkaksgubbe! 

   



Love fick också vara med och vara pepparkaksgubbe :)

Vilka små prinsar dom är alltså.

Sedan hem och prata med älskling innan jag äntligen fick somna runt 11.


Vaknade halv 3 och tog det lugnt här hemma innan jag skulle möta mamma för middag hemma hos hennes väninna. Fick god broccolisoppa och glögg. Vitvinsglögg FTW förresten..

Sedan massage :) Min rygg känns som en helt ny rygg nu, det gillar vi.

Fick spendera lite tid med mamsen också, det är aldrig fel. Hon säger att hon är jätteglad att jag ger mig ut i världen, men samtidigt är hon väl orolig också. Jag åker ju så långt bort.

Men det är bara gulligt!


Efter det bestämde oss jag och Ida för att ta en öl. Det blev en öl på Kellys, men det var ingen höjdare så vi ringde Kimmen som var på Morfar Ginkos och spelade rund pingis med sin vän. Så vi drog dit istället :)

Efter ett tag kom Mypan och Tanja och tillslut var vi ett litet gäng :)

 



Ett fantastiskt gäng må jag säga!!

När det stängde blev det kvarnen. Där spillde jag ut en halv öl över mig själv när jag försökte övertyga killen i Idol juryn att han borde signa My. Bra taktik Linn!!

Men ingen skada skedd på någon annan iallafall.

   



Idag har jag och Mypan gjort stan, eller lite av Söder iallafall. My hade julklappar att handla och även jag så vi drog en runda. Jag hittade några som jag är nöjd med :)

Hade även fått paket på posten från Rob´s mamma som jag inte får öppna förens på julafton!

Så nu ligger det här och retas ;) Vilken pärla hon är Rob´s mamma. Som skickar paket från england till mig :D Men jag måste erkänna att jag är sjukt nyfiken.


När vi kom hem helt utslagna efter allt shoppande slog vi in klapparna. Kanske inte det mest fancy julpappret, men Metro duger fint när man inte har något annat tillhands.

Dock tog den här dagen musten ur mig, därför är jag rätt irriterad nu när jag inte kan sova. För jag är helt slut. Och börjar bli förkyld :( hostar och nyser och snörvlar och låter som en dam med lite för mycket whiskey och cigaretter i bakfickan..

Men jag vågar vägra bli sjuk och biter ihop.

Nu ska jag försöka slå igen mina blå. Förhoppningsvis funkar det bättre nu.

G´natt

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards