En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Linn - 25 december 2011 00:47

Det gick bra att jobba natten, åkte hem och sa god jul till busschauffören på vägen. 

Inga affärer var öppna på vägen och jag gick hem och slängde mig i säng. 

Vaknade av att Rob ringde på skype och öppnade hans mammas paket när jag pratade med honom. Fick massa godis och Hello kitty saker :D

Somnade om och vaknade 16.30 Öppnade resten av paketen och insåg att jag inte hade nån mat hemma.. Framförhållning Linn. 

Alla affärer hade redan stängt och det enda jag hade hemma var:



Som jag avnjöt när jag sminkade mig på toaletten.


Detta är vad jag fått i julklapp:



Som ni ser är det nästan bara Hello Kitty saker, har ju även fått pengar av föräldrarna och morfar :)

Katterna fick tonfisk och åt som om dom aldrig hade sett mat förr :) Det var nämligen Gordon som väckte mig genom att sova på min mage. Jävla goskatt!!


Det blev en snabb fiskburgare på mc donalds också innan det var dags att åka till jobbet igen.

Så man kan väl säga att min julafton inte var speciellt rockig.

Men jag fick fina presenter och har fått prata med Rob och hela hans familj och önskat god jul.

Så nu önskar jag även er det!


GOD JUL!!

   

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards