En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Linn - 6 december 2011 23:25

Idag när jag gick omkring och strosade på gator och torg kom det fram 2 personer till mig och frågade vad jag skulle göra ikväll?

Ja jag ska till jobbet en sväng på lite utbildning men sen har jag inget planerat..

Ok, för vi behöver en hårmodell ikväll, vill du ställa upp?

Ja jo det kan jag väl svarade jag. Dom var från Toni&Guy.

Jag skyndade mig dit efter jobbgrejen och fick en jättefin klippning. Mitt hår hade sett bättre dagar när jag klev in där faktiskt. Så det tackar man för.


Idag ( den 6:e som snart är slut..) är det en månad kvar! 

Ojojoj vad det känns bra. Fick prata med Rob imorse och nu på kvällen <3 Mina dagar då jag får prata med honom är alltid lite bättre. Jag är lite gladare då helt enkelt. 

Fick även en trevlig pratstund med hans mamma nu på kvällen. Hon är så söt! 


Imorgon ska jag fika med mamsen :) Ska bli mysigt sådär innan jobbet. 

Och ida kommer hem!! Så det blir en öl med henne efter jobbet också. Bara bra saker att se fram emot.

Så nu ska jag lägga mig med fint hår och en bra dag i ryggen :)

Av Linn - 6 december 2011 09:21

Igår när jag gick hem från jobbet var jag inte så trött tyckte jag. 

Det var så vackert och glittrade av frost överallt och det kändes mysigt.



Gick hem och slockande på en gång. Vaknade runt 2 när Mypan skulle till jobbet, sen vid 4 när mamma ringde. Sen somnade jag om utan att märka det. Och vaknade halv 7..

Men jag var så himla trött så jag la mig vid 12 och somnade igen. Och vaknade imorse vid halv 8.

Jag måste ha behövt sova.. Men nu är jag ju uppe tidigt och har förmodligen vänt tillbaka dygnet lite iallafall.

Idag är det den 6:e och om en månad drar jag!!! Wihoooooo!


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards