En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Linn - 31 december 2011 00:18

Januari

Gifte mig med en ganska torr kille ;) Var en händig kombo.

Och gick på massa promenader och blev ganska fascinerad över hur mycket snö södra Sverige hade..

             


Februari

Var vi husvakt med en gammal klasskamrat som var ett kärt återseende. Mammas farfar stämplade ut ur jordelivet. Och vi försökte pigga upp vintern med att trotsa den lite.

För att sedan anammade vintern och ha skidstugefest hemma i huset :)

Och jag fick uppleva Frank rules för första gången. Godaste maten ever!

                               


Mars

Åkte jag hem till Norrland och träffade mina nära och kära. Var på begravning och var funktionär på en hockeymatch. Kollade bandy och var moraliskt stöd vid en 6 timmars sittning för tatuering..

Min katt visade vilken tuff liten bitch hon kan vara och dominerade en räv.

                                   


April

Blev jag ett år äldre, fick ett nytt hem i form av en ziperall. Levde på hoppet och hade en fantastisk fest med finbesök från stockholm x2. Jag och Karin körde vilse i stockholm och trodde vi hade hamnat i Limbo från Inception. Och njöt av värmen som äntligen var här.

                                           


Maj

Hälsade jag på min syster i storstan och njöt av sommaren som äntligen hade kommit. Och det blev en del modellande. Och jag fick åka rib-båt!

                         


Juni

Kollade hästtävlingar i Strömsholm, modellade lite mer, badade en gång och körde go-kart!

                                             


Juli

Fick jag hänga med Ellen och gosa för ett tag. Träffade jag mannen som skulle bli det bästa som hänt mig. Tog ett "leap of faith" och hoppade ut från ett flygplan. Fick mina rullskridskor och fick massa nya fantastiska vänner.

                                   


Augusti

Började som en saga men slutade lite annat än vad jag kunde tro. Gick från att bo i ett hus på en herrgård, till att bo på fallskärmsklubben, till ett garage. För att sedan flytta till stockholm i all min förtvivlan. Min älskade vän Alva gifte sig med sin prins och mina vänner visade vilka fina vänner dom är.

                                 


September

Hittade kärleken tillbaka i hamn, jag fick ett nytt jobb och spenderade massa tid men mina älskade vänner. Hade en superrolig dag på gröna lund med Helene och fick gå på snofs-fest på NK. Min mormor fick åka in till sjukhuset och fick sin dom. Och jag fick hänga med mina älskade syskonbarn :)

                                             


Oktober

Ville solen inte gå och gömma sig än och glädjen fanns i luften.

Jag fick se min stora Idol Melissa Horn och träffa Robs bästa vän Liam. Fick influensan och fick tillbringa onödigt mycket tid på akuten pga av detta. Och jag fick flyga till England :)

                                          


November

Fick jag uppleva Brightons best på 2 dagar och träffade Robs fantastiska familj. Var tvungen att göra något av det svåraste jag någonsin gjort. T farväl av mitt livs största kärlek för en tid. 

Och uppleva min mormors begravning :( Två svåra saker på en vecka. 

Mamma kom till storstan och livet passerade ganska sakta i min saknad.

                                               


December


Har mina vänner varit ett stort och roligt stöd. Dagarna har räknats ner inför min resa och pärlplattan gjorde sitt intåg i mitt liv igen sedan lekis. Jag har aldrig fått så många Hello Kitty saker i julklapp som detta år.

   

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty