En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Linn - 26 december 2011 00:33

Japp nu är jag inne på tredje och sista natten. Sen blir det inga fler nattpass innan jag åker :) 

Och har bara två arbetspass kvar efter detta. Känns overkligt måste jag säga. 

Helt ofattbart. Om två veckor är jag framme på Nya Zeeland i sol och värmande kärlek. 

Fick det gulligaste mailet av Rob idag, precis vad jag behövde som motivation nu på jobbet. 

Jag är ganska seg nu måste jag erkänna. Har aldrig jobbat 3 nätter i rad och det känns verkligen. 


Men idag fick jag iallafall följa med Anders och Nathalie hem till Anders föräldrar för lite julfirande. 

Superhärlig familj och god mat :) Fick 6 par tjocka och sköna Hello Kitty strumpor och en Hello Kitty handväska som såg ut som ett mjukisdjur. Och en HK tröja från barnavdelningen :) 

Men den passar och jag blev superglad.

Jag har nog aldrig fått så mycket HK saker som den här julen, och jag är superglad!


       

Såg även en av dom sötaste barn jag någonsin sett, Vera Lo! Hur charmig som helst.

Var riktigt trevligt att få fira lite.


Imorgon ska jag sova, jag ska stänga av telefonen och bara sova.. 

Sen på kvällen blir det nog lite utgång med Nathalie och Anders, ska bli riktigt trevligt att få komma ut och träffa folk. 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards