En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Linn - 16 december 2011 00:49

Lyckades somna efter jag fick skriva ur mig igår. Och skulle ju prata med Rob imorse, men han skulle på nån middag hemma hos nån vän så han kunde inte :( 

Jag blev ganska ledsen över det faktiskt. Det är ju inte så ofta vi kan prata och det är dom stunderna som gör längtan lite lättare. 

Jag vaknade runt 9 och hade inte direkt sovit mycket. Mådde tvärdåligt och kände att nu var förkylningen ett faktum. Gick och handlade lite frukost och fick i mig nån macka, men gick och la mig igen sen. Jag var för trött helt enkelt. Dessutom skulle jag ju jobba natt så jag behövde sova mer. 


När jag vaknade för andra gången och kom in i köket möttes jag av detta fantastiska konstverk!



Ida har jobbat på med sina pärlplattor och gjort en massa Mariofigurer. Hur charmigt är inte det att ha på skåpsluckorna i köket?

Jag blev iallafall superglad. Hon är så fantastiskt duktig!!


Sen har jag mest snytit min stackars lilla näsa hela dagen. Nu är den svullen och röd och jag ser nog mer ut som rudolf än mig själv..

Jag sitter iallafall på jobbet och försöker hålla modet uppe.

Men energinivån är inte densamma som annars. Och min näsa rinner som ett såll :(


Dagarna flyger förbi och idag ( fredag ) är det bara 21 dagar kvar! 3 veckor med andra ord. Fy fan resnerverna börjar sätta in också.

Det kommer förmodligen gå galant, men jag ska ju alltid oroa mig för saker.


Nej fy fan vad jag saknar honom, mannen i mitt liv. Han som får migatt flyga runt halva jorden bara för att få vara nära honom. Han som fick mig att tro på kärleken igen och som skriver dom mest underbara sakerna i världen till mig. ( När han väl tar sig tiden ;) )

Min älskade pojkvän!



<3 I have died everyday waiting for you, darling don´t be afraid I have loved you for a thousand years. I´ll love you for a thousand more!!!   

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards