En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Linn - 24 februari 2010 22:25

Åh jag kan bara inte låta bli att köpa saker. Jag blir galen så fort jag får lön och vill bara spendera allt på en gång. Som tur är har jag ett samvete och betalar mina räkningar först. Även om det egentligen svider. Och man bara vill spendera spendera..

jaja inatt kommer lönen, kommer förmodligen sitta och vänta tills efter tolv som vanligt och betala direkt som trillat in.

Så man får sova gott.

Av Linn - 24 februari 2010 08:32

Ooo ja det är vackert när solen skiner över ett vinterlandskap med 30 minusgrader. Men lungorna uppskattar det inte riktigt lika mycket, inte ansiktet heller för den delen när det ska pinas för att ta sig till slaveriet.

Det får mer än gärna ge sig nu!

Jag har ont i bröstkorgen efter att promenera i iskall luft. Idag var jag smart och tog täckbyxor iallafall. men jag slutar inte hosta. Vilket är ganska jävla irriterande.

Jag orkar inte vara  förkyld och hosta.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards