En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Linn - 16 februari 2010 14:05

You make me feel like I´m a whore
Like I´m the one who´s there to bore you now
It´s always gonna be this way
Get the fuck away


Cause I can´t seem to show you what you wanna see
I can never give you anything you need
I´m sick of wasting time on what can never be
I cannot control you into wanting me


You always wanna steal the light
By stepping on the ones who fight for you
It´s always gonna be the same
Get the fuck away


Cause I can´t seem to show you what you wanna see
I can never give you anything you need
I´m sick of wasting time on what can never be
I cannot control you into wanting me


I hate what you are
I´ll break you and leave you scarred
I hate what you are
I´ll break you and leave you scarred
I hate what you are


Cause I can´t seem to show you what you wanna see
I can never give you anything you need
I´m sick of wasting time on what can never be
I cannot control you into wanting me now


Into wanting me now
Into wanting me now
Into wanting me now
Into wanting me

Av Linn - 16 februari 2010 11:03

Jag ringde idag på morgonen, och fick prata med en sur sköterska igen. Och hon sa samma sak som sköterskan igår, drick mycket och drick sura saker. Om det inte gått över om någon dag får du höra av dig.

Som tur är har jag en lillasyster som är en räddare i nöden. Hon hade några tabletter som ska hjälpa när man har urinvägsinfektion.

Så jag dricker vatten med citron och tranbärsjuice för fulla livet. Kissar som en kamel och är lite allmänt småsur.

Men förkylningen börjar släppa! YAY!!!

Sinova funkar faktiskt, är inte lika kläggig i bihålorna längre.

Så imorgon går jag på jobbet. Är ledig idag.


Våfflan och jag tog en dusch imorse. Va ju tvungen att se hur det gick, och det gick jättebra. Hon var coollugn och bara njöt tror jag. Hon verkade gilla det iallafall. Efteråt sprang hon runt i en handduk jag lagt på golvet enligt Malins rekommendationer. Hon såg ganska rolig ut när hon "torkade" sig. Så nu luktar hon gött och sover i byrålådan.

Mamma kom förbi en sväng igårkväll. Och fick träffa våfflan. Och hon tyckte att hon var jättesöt. SÅKLART!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards