En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Linn - 2 februari 2010 23:39

Jag orkar inte låtsas som att allt är ok, och att jag tycker det är ok att bara få höra: Hej! Jag har inte tid vi hörs sen, puss. Och sen inte höras senare.

Jag gillar det inte. Jag vill ha mer.

Allt eller inget lixom..

Visst det är mycket och visst det är säkert jobbigt, men enligt mig har man alltid tid för den man tycker om.

Jag prioriterar den före allt annat, vilket är ganska dumt och förbannat jobbigt i en sån här situation när man bara blir ledsen och känner sig bortvald.

Men jag har verkligen begränsat mig dem senaste dagarna och försökt att inte vara jobbig eller höra av mig för mycket.

Men när man får sammanlagt 20 minuter sedan i fredags känns det bra jävla skit.

Som sagt jag behöver uppmärksamhet från den jag tycker om.

Får jag inte det kräver jag det. Jag är så sjukt skadad när det kommer till sånt här, vet inte hur jag ska bete mig eller vad som ska sägas eller göras.

Är jag för ärlig när det kommer till hur jag känner eller säger för mycket? Kanske det, det är väl därför intresset falnar. För att jag kräver och vill ha förklaringar på allt. Eller för att jag säger vad jag tycker direkt. Eller bara för att jag är så sjukt handikappad när det kommer till relationer överlag?

Även om man inte är tillsammans men typ beter sig som det. Men bara i smyg.

Fel å säga rakt jävla ut vad man vill, ja tydligen det får man inte.

Känns som att jag mest bara är irriterad nu och egentligen inte borde skriva så mycket mer. Kommer bara ligga sömnlös och fundera. Men nu har jag fått ur mig det jag behövde.

Sov gott ni som kan..

Av Linn - 2 februari 2010 20:24

Nu sitter jag fast i musikträsket igen. Lyssnat mig less på alla mina låtar och finner inga nya. :(

Jag som alltid brukar hitta en massa ny konstig och bra musik, men det står totalt still. And i hate it!

Så snälla ge mig lite tips på skitbra musik!!!

Två timmar kvar av denna arbetsdag.

Idag får jag bara kunder med dom jobbigaste och största problemen i världen känns det som. Så var det igår också. Och man blir helt slut i huvudet.

Kanske bara känns så för att jag är lite sliten och känner mig hängig. Men nya friska tag imorgon!

Idag hann jag träffa Erika en sväng innan jobbet. Vi ses så sällan så det var trevligt. Fikade och kolla lite på stan.

Jaja slava lite dom sista ynka 1½ timmen sen hem och attacksova!

Av Linn - 2 februari 2010 14:54

 Björn visade sin bästa sida, jag testade glasögon och min lillasyster gjorde sin vackraste min. Haha tänkte bjuda på dessa fina kort.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards