En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Linn - 23 februari 2010 15:13

Och jag har gått med på att träna idag. Hur jag nu ska orka det. Men jag borde verkligen ta tag i det nu. Jag säger det minst en gång i veckan och det blir aldrig av. Så jävla dålig moral eller vad man nu ska kalla det.

Men som tur är kommer Linda tvinga med mig idag. Så det får så lov å vara jobbigt.

Är fortfarande sjukt frusen och ser inte fram emot gångturen hem sen. Men vad gör man?

Och snart löning, det gillar vi!



Av Linn - 23 februari 2010 10:34

 Japp så ser man ut om man går till jobbet när det är 27 minus ute.

Jävligt attraktivt måste jag säga.

Om den här kuylan bara kunde lägga sig snart så att det kunde bli vår och varmt och man slapp frysa halvt ihjäl när man ska gå till jobbet. För ja jag går, har ställt av bilen för att spara pengar så jag kan laga helvetet. Så nu lägger jag undan pengar, vilket inte är det lättaste. Men men ag har lyckats spara 1000:- denna månad vilket är en bedrift för att vara jag.

Så hejja linn, inte köpa för mycket kläder så kan man kanske slippa frysa när man ska till jobbet.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards