En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Linn - 13 februari 2010 16:27

Åh jag får psykbryt, jag är förkyld som satan och är täppt i hela huvudet. TYPISKT.

Jag vill bara slippa tänka. Och slippa vara när man mår såhär.

Blää...

Av Linn - 13 februari 2010 07:23

Japp uppe med tuppen. Fast jag var vaken innan väckaren ringde, kunde inte sova så bra inatt. Är tjock i halsen som fan och snuvig.

Det känns i hela huvet att man är sjukt förkyld lixom. Kliar i ögonen och halsen svider.

Men man släpade sig till slaveriet för att börja jobba 07.00 ändå. Chefen var snäll och lät mig åka med honom imorse så jag slapp gå till jobbet.


Just i detta nu är jag ganska besviken på en person i mitt liv. Trodde inte att det skulle utveckla sig åt detta håll. Men det är bara att acceptera och gå vidare.

Man kan inte hålla fast vid det som inte är bra för en.

 

Gud jag skulle kunna göra allt för att få gå hem och lägga mig igen och bara sooova..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards