En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Linn - 3 februari 2010 17:11

  

Denna fantastiska förbannelse. Inte konstigt att man varit lite på tårna dom senaste dagarna. Nu är den här den förbannade veckan.

Oavsett hur mycket man duschar eller fixar till sig känner man sig flottig och finnig och äcklig. Jag kanske är lite för ärlig gällande det här nu men det är faktiskt så det känns. Man går med en konstant lite smått bajsnödighetskänsla och känner sig allmänt äcklig. Men men bara att uthärda och kämpa sig igenom varenda jävla månad.

Av Linn - 3 februari 2010 14:28

Men Linnea på mitt jobb gör det. Och man har ju inte undgått att se bilder på henne på omslagen av alla tjej tidiningar när man står i kön till kassan på affären.

Och idag skickade Linnea en länk med bilder på hur hon verkligen ser ut. Hahahaha till och med jag ser bättre ut på morgonen när jag vaknar :P

http://www.nyheter24.se/noje/operationkissie/287533-exklusivt-kissies-operation
Titta och njut ;P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards