En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Linn - 11 februari 2010 21:20

Jag fastnar för så himla konstig musik ibland. Som den här låten som var med på so you think you can dance.


Just för att den är så annorlunda och speciell.

Av Linn - 11 februari 2010 15:53

 Ser kanske inte såå illa ut men det svider sjukt mycket i alla småsår då man ska göra nåt. Har ju även sår på undersidan som inte underlättar när man ska jobba.

Åh jag vill bara sluta för dagen och åka hem och lägga mig under täcket och mysa. Är så himla frusen idag.

Melissa kommer till mig ikväll och ska sova över i min soffa, hon är liten så det går nog bra. :P

Kul att hon får komma iväg och göra nåt roligt hon med. Hihi!

Av Linn - 11 februari 2010 11:37

Nu har hon gjort sig hemmastadd, hon sover delvis i min byrå på badrummet bland tröjor och såna kläder man inte använder. Och delvis i sitt lilla hus. Hon har lämna några små "presenter" här och där men det gör hon mest när man är hemma och hinner se det direkt. Och jag är så glad att hon är hos mig.

Hon är så himla söt och följer efter mig när jag går runt i lägenheten.


Igår var jag ett mäkta klantarlse och ramlade direkt utanför dörren i stentrappan.

Min hand ser halvt misshandlad ut, jag kanske kan lura i folk att jag bråkat och slagits så att dom inte vågar tjafsa med mig ;P

Men jag har förbannat ont i handen och i röven. Som tur var tog jag emot mig med ena skinkan och inte med svanskotan.

Men att sitta är inte en av mina favorit saker just nu. Eller rättare sagt att resa sig efter man suttit. Det är nog det värsta. Men men man kämpar på ändå.


I övrigt är jag ganska förvirrad för tillfället. Orkar inte gå in på detaljer, men jag är ganska kluven och behöver snart bestämma mig för vad jag vill med livet.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards