En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Linn - 22 februari 2010 13:03

Japp lördagskvällen var sjukt kul och det blev en del drickande. Vilket resulterar i omoget beteende såklart. Och kvällens barnsligaste var nog trummpinnesfäktningen som jag och björn utförde.

Det får man lida för idag när mitt finger är helt blått efter en klockren träff rakt på fingret. Sjukt snyggt med ett blått finger.


Gårdagen spenderades med att spela rockband. Fan det är så sjukt kul.

Och jag börjar bli ganska bra på det. I like!


Annars är jag sjukt trött och stinker vitlök efter gårdagens optimistiska tzatsiki som vi gjorde själva. Sjukt gott men kanske en klyfta för mycket. Haha!

Idag faddras det på jobbet. Vilket är sjukt skönt en måndag när man är trött.

Jaja så är det.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards