En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Linn - 19 februari 2010 13:56

 Jag fikar ganska ofta.. Mer än många andra. Och jag får alltid jättesöta mönster på min latte på mitt favvofik!

Dom är så söta alla som jobbar där och man känner sig alltid välkommen.

Det är nog en av anledningarna till att jag gillar att bo i sollefteå. Man blir igenkänd och känner sig hemma även om man bara går för att köpa ett linne på Stil eller ska fika med goda vänner på Lilla Cafét. I en större stad får man inte samma service. Eller jag har aldrig upplevt det iallafall. Jag ska inte dra alla över ett sträck.

Men jag gillart!

Av Linn - 19 februari 2010 10:48

  

Ja äntligen snart helg. Så sjukt skönt. Men först ska man behöva jobba till 22. Vilket är mer ett straff än något annat när man är ledig helgen. Men men det är bara att tackla.

Igår sa en person:

- Men du Mac Gyver är lite viktigare än dig just nu faktiskt.

Vilket jävla uttryck! Hahahahaha

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards