En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Linn - 15 februari 2010 15:11

Jag är sååå trött på allt krångel nu. Jag är förkyld som fan. Och det svider när jag kissar. Och jag får inte vara hemma utan sjukintyg, så jag åkte upp på vårdcentralen eftersom dom inte kunde ringa upp mig för att boka tid förens kvart i 4 idag. Vilket var lite för sent. Fick träffa suraste sköterskan ever. Som vägrade hjälpa mig. Så jag måste ringa och boka tid imorgon på morgonen.

Fan jag är så trött och less just nu. Och det blir ju inte bättre av att man är förkyld som fan och mår dåligt heller.

LESS!

Så nu ska jag tjurligga i sängen hela jävla dagen och dricka tranbärsjuice och citron vatten så det förhoppningsvis går över snabbt. Vilket var sköterskans råd.

Även om hon var en surkärring får man väl lyssna på henne.

Jag shoppade ju på ebay igår, och bara råkade köpa en tröja också. Oops..

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards