En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under april 2010

Av Linn - 16 april 2010 22:49

På  denna kvinnas fantastiska röst och att hon är typ sötast i världen är ju inget negativt heller. Som sagt när man har tid hittar man godbitar man bara inte förstår hur man kunde leva utan innan dom kom. Paramore och en kings of leon låt. Kan det bli mycket bättre? Nej jag tror inte det!

Av Linn - 16 april 2010 18:38

Inte nog med att dom är pepp, party och lounge musik i ett dom är hur bra som helst också.

Och med mycket tid på halsen lyckas jag gräva fram saker jag gillar och kommer att älska. Jag fastnar ju för konstiga låtar som många andra kanske inte uppskattar lika mycket som jag. Men dom finns ju av en anledning, och precis som jag inte kan förmå mig att lyssna på dansband finns det dom som inte kan förstå hur jag kan lyssna på vissa låtar.

Men nu har jag hittat en ny favorit <3

Kings of leon och Lykke Li - Knocked up rodeo remix.

It is lovely.

Av Linn - 16 april 2010 13:27

Kan jag ju passa på att lägga upp lite bilder från senaste veckan.       Först och främst på sötungarna jag hade i Lördags. Så underbara barn.

  Bevis på att våren har kommit!

 

Kanske det fulaste kortet på mig och Emmy från när vi var små. Och tyckte att vi var skithäftiga hahahahaha.

   

Och vad jag får titta på i mitt lilla sjukdoms fängelse. Jao så är det.

Av Linn - 15 april 2010 13:51

Idag gick min mamma och inhandlade alvedon, ipren och zyx åt mig. Innan denna cocktail av tabetter kunde jag knappt orka mig ur sängen. Ögonen och bihålorna värkte, halsen igensvullen och lite halvyr. Efter dessa magiska piller har jag orkat äta yoghurt och müsli och två mackor. Yay!! Foods ftw.

Det är fanstastiskt tråkigt att vara sjuk. Det är skit på tv:n, man orkar inte städa. Ingen vill ens komma i närheten av en för att man är en smittohärd, och även om nån skulle vågat sig hit hade man inte varit så mycket till sällskap.


Man orkar inte lyssna på musik. Eller titta på något som kan vara intressant, för man orkar inte riktigt koncentrera sig. Nej ligga och tjursvettas ut skiten är vad man får ägna tiden åt. Och tycka synd om sig själv. Vilket är jävligt omoget, men effektivt :P

Av Linn - 14 april 2010 21:37

Nu ligger man här i soffan och svettas och febrar och halsen är endast ett svullet mähä. Var ganska pigg imorse men det har bara blivit värre under dagen. Fick gå hem från jobbet. Och har enbart legat och stirrat dött in i tv:n. Inte så intressant kanske. Men vem har sagt att det ska vara roligt att vara sjuk?

Ska snart lägga mig, är sjukt trött.

Av Linn - 13 april 2010 18:02

För er som gillar pyssel här kan man skriva ut bilder och klippa och vika ihop små figurer.

I like!

Av Linn - 13 april 2010 13:09

Jag har gjort ett medvetet val att sluta dricka alkohol. Det beror på många olika faktorer och anledningar. Men mestadels för att jag inte kan hantera det.

När jag dricker ser jag ingen hejd och tappar mig själv på vägen.

Jag sårar människor jag älskar och jag är ledsen att det gått så pass långt att jag inte insett det förens nu.

Så hädanefter kommer jag att sluta dricka helt på obestämd tid.

Man kan tycka att jag borde insett det tidigare med tanke på alla skador och all skada jag ställt till med i onyktert tillstånd. Men jag har nu gjort detta val och hoppas att mina nära och kära kan stötta mig.

Av Linn - 9 april 2010 15:22

Ja som fan bakom örat. Och ibland glömmer jag bort mig, men som tur är har jag smörjt in så jag känner att det blir kladdigt och kommer på mig själv. Vill ju inte förstöra det fina ;)

1½ timme kvar och snart slut på dagen. Ska hämta ljusen hos Emma när jag slutar så jag får mina goa ljus. Sen fixa till sig lite och sedan fara till näsåker och umgås. Gud va jag längar, men snart så!

Imorgon är det personalfest!! Om jag inte känner mig så hängig blir det lite träning på dagen och sen ut en sväng på kvällen. Men det lär märkas om jag orkar. 

Hängig och trött som man är.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards