En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Linn - 30 april 2010 14:32

Alla ska ut och supa ner sig. Och jag ska jobba till 23.

Hann med en fika med Melissa idag och hann även träffa Jakob och Björn.

Har varit på skattemyndigheten med pappa och fått deklarationen uppskjuten då den är mer invecklad än man kan tänka sig.

Herregud, att det ska vara så jävla drygt att bli vuxen med alla utgifter och krångel och invecklade avdrag och avgifter.

Jag blir bara mer och mer förvirrad.

Så nu tänker jag lägga det på hyllan tills nästa möte.


Imorgon ska jag till skogsnäs med massa folk och lyssna på musik.

Ska bli trevligt. Det kommer förmodligen vara ganska lite å göra idag på jobbet. Får passa på å städa undan på skrivbordet och rensa papper och sånt. Kanske söka fler jobb mellan kunderna.

Japp så blir det.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards