En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Linn - 23 april 2010 23:34

Idag var det löning. Oh happy day. Sprang på stan med Erika och fikade och grejade och inhandlade lite grejer. Skitfina muffinsformar, och en vattenkokare. Man kan ju undra varför jag aldrig gjort det förut. Något så smidigt. Nu har jag en iallafall.

  Haha, jag och Erika passade på att testa fula kepsar.


Senar anlände mina vänner för ljusparty. Det gick bra och nu har det handlats ljus för en bra tid framöver. Men det luktar ju så  sjukt gott och nu har jag handlat mina favvosar och lite nytt.

   

Körde hem mamma och satt och pratade framtid. Det är mycket som jag vill göra. Men det löser sig nog.

Imorgon blir det sundsvall med Lillasyster och Ellen. Behöver lite nya sommarkläder och kanske ett par sandaler.

0900 avgår bilen.

Min storasyster åkte in på BB idag för att föda. Och jag blir moster igen, fantastiskt. Tänker på henne och hoppas det går bra.

Ännu en medlem i familjen. :) Hon har även lagt in sitt veto på att skaffa hund. Jag vill så gärna men det kommer nog inte bli så. Jag ska försöka ta det när allt är lite mer stabilt.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards