En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Linn - 6 april 2010 16:37

Jag borde börja träna och äta mindre skit. Och jag gör nya försök hela tiden. Men nu har jag bett Linda sparka mig i röven lite mer. Nu passar typ inga jeans utan att det blir en liten korv som hänger ut åt nåt håll. Och nej jag vet att jag inte är tjock. Och att jag inte ska klaga. Men när man gått upp några kilo och kläderna inte passar längre kan man få lite smått panik. Vilket nu har inträffat. Och då får man springa till gymmet med sin bästa vän som är mentalt mycket starkare på den punkten att orka släpa sig till gymmet. Och som förmodligen kan få en att inte banga hela tiden.

Jag är så moraliskt handikappad när det kommer till att prioritera träning.

Men det får bli skärpning nu Linn om du ska kunna våga hänga ut röven på beach 2010.

Alltså våga bada utan shorts, med bikini..

Av Linn - 6 april 2010 13:40

 

Jag försov mig, var ett bra tag sen sist. Men idag hände det..

Vilket gör hela dagen skev. Och en lite överraskning väntade på jobbet. Det har ju varit ganska skakigt på jobbet då man inte vet om man får behålla det eller inte.

Jaja vi får väl se, men det pekar ju inte uppåt iallafall vad det känns som.

Så idag blev inte en så mycket bättre dag än igår faktiskt..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards