En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Linn - 9 april 2010 15:22

Ja som fan bakom örat. Och ibland glömmer jag bort mig, men som tur är har jag smörjt in så jag känner att det blir kladdigt och kommer på mig själv. Vill ju inte förstöra det fina ;)

1½ timme kvar och snart slut på dagen. Ska hämta ljusen hos Emma när jag slutar så jag får mina goa ljus. Sen fixa till sig lite och sedan fara till näsåker och umgås. Gud va jag längar, men snart så!

Imorgon är det personalfest!! Om jag inte känner mig så hängig blir det lite träning på dagen och sen ut en sväng på kvällen. Men det lär märkas om jag orkar. 

Hängig och trött som man är.

Av Linn - 9 april 2010 09:30

Ikväll ska jag till näsåker och äta middag med massa vänner. Har fått en liten tjuvtitt på vad det kommer bjudas på. Och jävlar vad smaskigt det komemr bli.

 

Vegetarisk lasagne med keso och spenat. Recept finns här

 

Sedan cheesecake till efterrätt och resept finns här


ÅH VA JAG LÄNGTAR EFTER MINA VÄNNER OCH GOD MAT!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards