En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Linn - 7 april 2010 19:25

Här kommer bilderna från helgen, eller ett urval av dom!

                                  Visst är det fantastiskt.

Av Linn - 7 april 2010 08:33

Jag har sovit så sjukt dåligt inatt. Vaknat flera gånger och inte kunnat somna om direkt. Vet inte vad det är som gör det men verkar ha kommit in i en sån period igen. Eller man kanske inte ska ropa hej ännu men några dagars sömnlöshet gör det svårt att se positivt på saker.

Släpade mig till gymmet igår med Linda. Och satan vad hon piskade mig. Alltså pushade mig att ta i mer och kämpa hårdare. Man får lida för det idag och förmodligen imorgon också. Har lovat att ta den långa vägen över stora bron hem, och mms:a en bild så att hon ser att jag gjort det på riktigt. Vilken fantastisk vän man har! Som vågar sätta lite press på en. Jag är nöjd med gårdagens träning. Nu gäller det att bara inte ge upp.

Imorgon skall det tatueras!!!!

Och även lunchas med Alva och Alex. :)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards