En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Linn - 4 april 2010 18:40

    Fick besök av två påsk-kärringar på dagen och mamma och pappa för att äta tårta och fira i förväg.  Kanske världens sötaste påskärring.


       

Jag fick några presenter, bland annat än en orkidée och halsband och örhängen och ett påskägg fyllt med is och sprit.  Haha vilka presenter. Men det bästa var ju att det var så många roliga vänner som kom.

Och mina fantastiska lösögonfransar som var helt sjukt snygga.

Jag blev lite väl full, och kom aldrig till krogen. Men lika bra var det. Jag hade en riktigt bra fest och det är det som spelar roll.

Jag lyckades ramla som alltid och slå mitt knä, det är lite svullet och så men men. Spoils of war! Fler kort kommer sen när jag fått dem av ante som var duktig och tog med kameran.

Idag har jag bara slappat. Och mer slappande kommer det bli.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards