En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under april 2010

Av Linn - 20 april 2010 22:36

  Men gud så snygg man kan vara!

Har spenderat eftermiddagen tillsammans med Lisa. Vi har druckit kaffe, jordgubbs smoothies och bara slappat. Lyckades med detta underbara kort också. Det finaste är att vi lyckas skela med varsitt öga.

Det är så skönt å hänga med Lisa, vi kan alltid fula oss och skratta åt och med varann. Blir alldelels för sällan dock.

Men väntar spänt på hennes bröllop nu i sommar. Hennes klänning är så snygg och hon är så lycklig. Inte mer än att hon förtjänar att vara det kan man tycka.

Hon är så värd det.

Men imorgon är en ny dag och den närmar sig med stormsteg, bäst att hoppa i säng och mysa ner sig så man orkar med den.

Av Linn - 20 april 2010 08:20

Vaknade en kvart innan klockan idag, vilket verkligen inte hör till vanligheterna i min lilla värld. Hade ändå tänkt gå upp tidigare och duscha men fick lite extra tid. Men nu sitter jag här på jobbet och är så sjukt trött. Förmodligen beror det på den halvsjaskiga belysningen härinne vilken dämpar piggheten i jämförelse med solen som vågar visa sig idag. Men jag är bara så sjukt trött.

Snorig och jävlig är jag också. Igår kändes det bättre men idag är jag fan nere på nån ruta nära ett iallafall. Har ju inte feber men snorig det är jag.


På fredag är det ljusparty at my place 18.00 Förhoppningsvis kommer det många så jag får ett trevligt sällskap som kan njuta av de fina sakerna.

Och så man får hänga med lite folk. Känns som jag aldrig riktigt umgås med folk längre :(

Iofs kan det bero på att jag varit sjuk så ingen vill bli smittad på senaste men överlag känns det som att jag inte har tid, och den känslan tycker jag inte om alls.

Nej det får bli andra bullar snart!

Av Linn - 19 april 2010 15:41

Jag ska få middag hos min syster idag i utbyte mot att jag köper räkor. Very good utbyte tycker jag. Får ju även träffa Ellen under tiden.

Senare ska jag på promenad med Fredrik. Var länge sen jag rörde på mig så ska bli skönt att få promenera lite. Jag är ju fortfarande inte helt pigg men lite kan man gå iallafall.

Den här måndagen har gått så sjukt sakta. Saktare än många andra måndagar.

Av Linn - 19 april 2010 08:29

Jag vill ha en hund. En snäll liten söt hund. Som man kan gosa med och gå ut och gå med. Så att jag kanske kunde röra på fläsket nångång. För en hund finns det inga ursäkter.

Helst av allt en yorkshireterrier. Synd bara att det ska kosta skjortan.

Av Linn - 18 april 2010 15:43

    Hur häftigast på badstranden hade man inte varit med dom här sköningarna?

Synd bara att dom kostar 1600:- Och dom 1600:- kan jag ju titta mig upp i röven efter. Men drömma kan man. Eller helt enkelt försöka göra ett par egna helt enkelt.

Carin flyttar ju upp nu och hon är ganska pysslig, hon kanske kan hjälpa mig med någon härlig kreation.

Av Linn - 18 april 2010 09:23

Japp nu är jag på jobbet igen, även om jag känner att jag kanske överskattade min nivå av tillfrisknande så orkar jag inte ligga hemma längre. Det känns som ett fängelse efter bara nån dag. Och jag vill inte förknippa mitt hem med ett fängelse.

Min kära vän Carin och hennes son flyttade upp igår :) äntligen.

Det känns helt fantastiskt att ha en god vän i närheten, en sån vän som man kan säga vad som helst till och som man inte behöver hitta på en massa saker med. Alltså man kan bara sitta och behöver inte säga nåt, bara vara.

Så efter jobbet ska jag bli bjuden på middag av henne och så ska vi dricka te.

Mys.

Av Linn - 17 april 2010 14:32

Gud jag ska verkligen aldrig mer bli sjuk. Jag bara äter och har tråkigt. Och sitter och väntar på att det ska gå över. Det är förmodligen inte rätt taktik. Eller rätt sätt att vänta ut en sjukdom, men jag är rastlös samtidigt som jag inte orkar göra nåt.

Skulle gå till affären och blev helt yr därinne, och andfådd för att gå up för trappan, visst det är en jobbig trappa men så andfådd ska man inte bli.

Och jag som ska försöka tappa några kilon bara proppar i mig mat. Iofs det enda riktigt onyttiga jag proppat i mig var den där ben&jerrys som jag åt igår och i förrgår. Jag äter ändå nyttiga saker som äppeljuice och müsli och yoghurt och riktig mat. Men tycker det känns som jag bara äter, för tiden emellan bara försvinner. Sitter och kollar på saker man vill/måste ha och drömmer mig bort till en värld där jag har ändligt med pengar och kunde köpa vad jag ville när jag ville.Där jag och Maria Montazama eller vad hon heter kunde skratta så där bekymmerslöst och bara gotta oss.

Men det fungerar inte så.

Av Linn - 16 april 2010 23:54

       

Jag ska ha det. Hur omoget och sjukt det än är. Jag gillar linser men dom här är ju helt flippade.

Tänk att få ha Anime Ögon!!! Cutest ever.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards