En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Linn - 15 juni 2009 14:07

Mitt hjärta Ellen kommer i helgen! Så jag får gosa med henne när jag komemr från Ulvön. Kan det bli en bättre start på semestern??

Här är hon med sin kanin Agneta.

Så otroligt söt!!!!


Av Linn - 15 juni 2009 11:32

Jag ska fira midsommar på Ulvön med Bad Ass och Mackan ( Karin och Marcus ). Så på torsdag när jag slutar jobbet tar jag Bettan och drar. Ska bli så himla trevligt att få fira med dom och bara slappa i en sommarstuga. Dricka vin och vara störd i huvet så som bara jag och Karin kan vara. Det finns fler som platsar i den kategorien men jag behöver ju inte nämna några namn. :P

Jag ser verkligen fram emot det. Och sitter nästan och räknar timmarna tills semestern och vilan börjar. Tänkte beställa fint väder hela semestern också. Men som det ser ut nu kan man ju börja fundera. Vilket jävla skit väder!

Här sitter man med filt och benvärmare och fryser röven av sig på jobbet.

Är meningen att jag ska träna ikväll men får se hur det blir med den saken nu när jag känner mig frusen och lite hängig.  Har ju några timmar på mig att bestämma mig. hade hellre bara suttit med en kopp varm choklad och myst i soffan. Blir nog kanske det..



Just det bilderna nedanför lånade jag av Lisa från i fredags. Det är då jag, Lisa och Karin och Linda är med på nån bild också.

Av Linn - 15 juni 2009 07:13

Jag ska ÄNTLIGEN få spela detta underbara spel. Ja jag är jävligt sent ute, men hellre det. Jag har fått låna Lindas wii så jag kommer nog vara ganska okontaktbar i några dagar.


I fredags var jag på fest hos maria och johan, det var trevligt och dom bor så otroligt fint.

Sedan gick vi mot staden och hittade Karin och Marcus på vägen så slog mig ner där en stund. Linda med men hon ville hellre gå på krogen så jag satt kvar. Det var ganska mycket fylla men jag hade riktigt roligt. Lärde känna lite nytt folk och det kändes som att inget kunde fått mig på dåligt humör just då.

Efter det gick jag hemåt och möttes av en efterfest som hette duga.

Hela övervåningen ( 3 lägenheter med min inräknat ) hade dörrarna öppna och alla sprang runt och kollade på lägenheterna och var sociala och firade grannarna som tagit studenten.

Lördagen vaknade jag i min säng med kläderna på av att mamma ringer.

Somnade kanske 6 på morgonen så jag var ganska risig. Mamma och pappa kom förbi och jag sprang ner och köpte kaffe. Sedan låg jag hela lördagen i min soffa och min säng och bara mådde dåligt. Frisse följde med mig och hämtade min bil som fått ny kamrem. Och sedan höll mig sällskap när jag åt.

Sedan låg jag och vilade nån timme till. En riktigt ointressant dag med andra ord.

Söndagen sov jag länge. Låg och slappade och tittade på TV. Vilken underbar grej att kunna ligga i sängen och slänga bort några timmar på TV.

Sedan drog jag och linda och kim ut till mamma och pappa och käkade mat och kollade på huset och så.

Sedan hämtade jag tv-spelet och där blev mitt liv ointressant igen. Haha..

Sitter nu på jobbet och bara längtar hem, men jag har lovat mig själv att städa innan jag börjar spela för jag har varit alladeles för slapp nu i flera dagar. Fy skäms!  Nej back to work.. 

4 arbetsdagar kvar till semestern!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards